Thursday, March 02, 2006

And it ended

Today I had my last exam. With this my two year course in management has formally come to an end. Looking back, I should say that it was an interesting ride that I had in the last two years. I have gone through lots of experiences, learnings, self-realizations etc. Yes I have changed a lot. But not quite sure whether these changes are for good, as it already started reflecting adversely in a few things I care about. But then lemme see what future has in store for me. I already have a job offer from a company through laterals and I am quite happy with the kind of job profile they offered me. So I accepted that offer. I won’t be sitting for the final placements. I don't want to feel the pleasure of owning multiple offers playing with someone else's chance. So, over and out. :-)


36 comments:

Anoop MohanKumar said...

Congrats on completing the feat.
All the best for the future.

BTB u hav been tagged :)

aria said...

Hi Jithu :)
Was wondering - where n why you disappeared! So it was coz of the exams.
Congratulations for completing the course n getting your desired profile.
Best,
Aria

>|' ; '| said...

:) happy 4u..

Hiren said...

Best of luck for your new job.

W-Bix said...

Congrats and good luck for the new beginning! these new starts are always soo cool arent they!
have fun

Thanu said...

Congrats on surviving college and good luck for the placement.

Divya said...

So course over.....:-)
N congrats again for the placement. Will get the treat from you. :D
here's to the next step.....
Tc n enjoy,
Divs

pr!tz said...

All the best for your future!!!

Jithu said...

> anoop
thnx man!

> aria
well not exactly the reason, but nw i can say it so :p and thank u very much!

> poison
thnx dey :-)

> hiren
thnx man..

> wbix
thnk u. yeah new beginings are are always cool! lets see :-)

> thanu
thx mam! yes i survived.. :-)

> divya
thnk u berry munch.. btw u dont need to remind me abt the treat again and again. i sure remember it okay :p

> pritz
thnx yaar.. :-)

MadV said...

Congrats! All the best for your present and future :-D.

quills said...

Congrats Jithu and Good luck! I'm sure pretty soon we are going to read about your great achievements in the corporate world.

MS said...

congrats and good luck
;)

silverine said...

don't want to feel the pleasure of owning multiple offers playing with someone else's chance That speaks volumes...all the best in the corporate jungle...!

Sreejith Narayanan said...

congrats for the job..
so, end to all college life eh?
and, where are you upto?

MC said...

just last night a management "guru" ( IIM-B lecturer)was telling me about the DREAD of change humans have. well, its all gonna be for the best buddy. congrats and good luck. am sure you will go places.

Quest'06 said...

kickassso said:

same here... and me has bin running after this paripadi->

Sreejith Narayanan said...

and, what are your plans for the rest of the semester?

hope and love said...

great..!! congrats..!!

Geo said...

cool...

come over :_)

AF said...

Congrates! ...and Best of luck!
i too had got a job offer from abroad...but im not taking it...cant travel ,and work alone na now..

Invincible said...

congrats dude !
how many days of vacation u have before u plunge into coroporate world again?

Wish u all the best !

Sreeram's World said...

Congratulations......
But, the exams are not yet over..
May the true spirit lead u ;)

Ganja Turtle said...

Ah...now you come to the real rollicking world!!!

May the Force be with you,pal!

AF said...

u said u r free now and r doing shear time paas....then where r u??...not to be seen?!

lost optimist..^!^ said...

wow..ready to enter the jungle..how cool is that gonna be!..all the very best..ciao

Hima said...

Congrats !!
My best wishes for future...

tangy said...

Congrats! luck for ur future :)

venus said...

Congrats!!
Wish ya good luck for your future endeavors!
Keep us updated anyways :)

Jithu said...

> madv
thank u dear :-)

> quills
thnx mam! u seem more confident than me! :p

> ms
thnx man.

> silverine
hmm.. thnx yaar!

> sreejith
thnx man! now i am heading towards bangalore to do some IT consultancy work. till then lemme enjoy being lazy :-)

> mind curry
thnx for ur wishes man..

> kickassso
and every where u r marketing quest huh! :-) hw did it go?

> HnL
thnx doc!

> geo
hmmm. u sure want that? :p

> af
thank u very much doc! and i told u the reason of not posting anything :p

> invincible
thnx man! and thnx for ur wishes! :-)

> sreeram
hmm. everything is over now. awaiting the convocation

> ganja turtle
hey thnx man!

> lost optimist
yeah. ready i guess. thnx yaar..

> hima
thnx yaar :-)

> tangy
thnx u...

> venus
thnx yaar. sure i'm gonna stay here as far as possible.

venus said...

btw jithu, the joy of getting multiple ofers in hand is somehting you don't get all the times, I will tell you it's boosts you confidence a lot, I am having multiple offers in hand, and I'm the one who's selecting where to go rightnow :) it's FUNN

Jithu said...

> venus
hmm.. :-) ha ha. so where are u going finally?

venus said...

I'm still going to be in Chicago, just moving to a v well known multimillion dollar corporation the other offers were from mid-size companies, where, at this stage of my career, i don't wanna go :)

shruti said...

very interestingly written especially the jibe on valentine's day .. black stallion ..selling roses ..lol ...
"due to the presence of the maximum number of expressions in one face at one time." ROTFL

nice blog .. enjoy the entry into another phase of life ..each teaches us something new.

shruti said...

very interestingly written especially the jibe on valentine's day .. black stallion ..selling roses ..lol ...
"due to the presence of the maximum number of expressions in one face at one time." ROTFL

nice blog .. enjoy the entry into another phase of life ..each teaches us something new.

Jithu said...

> venus
good show and all the best to ya future :-)

> shruti
thnx there. lemme see wt it has in store for me :-)

Arny said...

Interesting blog...
Arny